En gång busig, Alltid busig!

Nu var det ett tag sen sist ... sen familjen kom insjungandes med risiga morgontoner, med världens góaste frukost på sängen, en stor bukett blommor, tända ljus och paketer. Ända sedan i september faktiskt ... och det har faktiskt inte varit förens de senaste åren (kanske efter 15) som det börjat kännas lite vemodigt då och då. Lite smått läskigt att lilla jag, tillsammans med mina busiga syskon, redan har nått det s.k. vuxenlivet, eller i mitt fall kanske man borde utrycka sig i "studentlivet", inte fy skam det heller, vill jag lova.
Varje år när pappsen säger grattis så lyckas han också fälla en liten tår (en lyckotår får jag hoppas) och försiktigt nämna ... att "SHIT vad tiden går fort, jag kommer ihåg när du var så här liten och ...". Jep där sätter vi punkt. Jag har gjort för många helt otroligt knasiga bus, att de inte skall börja nämnas här. Men kanske imorgon ´å i nästa inlägg, jag får se helt enkelt!

Det jag egentligen sitter ´å luskar över nu innan jag ska hoppa i "bingen" är att det gäller ´å njuta .... Nu, alltid ´å hela tiden ---> Livet går inte i repris. -"Once in a lifetime".


image58


Kommentarer
Postat av: johanna

nej va sött! det va ett fint inlägg freaky! =) å världens finaste unge på bilden! å henne gillar jag=)

2007-12-10 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0