Frågan är ju ... OM jag fortfarande är full?

Jag tror ju nästan det faktikt, tyvärr. Haha. Vaknade runt nio av ett samtal från kära syster. Pigg? Njae, det vill jag inte påstå, tycker inte om att ljuga. Kom i samma stund på att jag missat löftet om nio-promenix mé Jojjo ... Attans. Men frågan är ju nu, hur tusan kan ja lova något sådant dagen efter en rejäl festkväll?! Haha, jag är lite coco i bollen. Mm ... men det blev en första advent frukost i hus 7 hos P.C ´å kära Jojjo. Riktigt nice, faktiskt.
Kom precis in genokm dörren med vetskapen att jag inte kommer öppna en bok idag ... orkar helt enkelt inte ... Och det ändras så blir det plugg SEN! Inte nu, för nu ska jag mysa. Det bästa jag vet. Önskar dock att gårdagens bravader inte hade haft en så grym påverkan på dagens hälsa. Som men bäddar får man ligga. Jajamen ... men inget jag ångrar, FY TUSAN vilken härligt bra gårkväll. Helt OK slut också, för den delen! Faktiskt.
En annan fråga är ju; vart tusan är min väst ´å kamera?! Ojoj, vilket skott!

Fick nyss syn på svarta "fartmärken" på golvet ´å har även luskat ut vart ifrån de kommer?! Jojjo, ja det är Du ´å Ja!  Saknar den tredje musketören ... men hon har la gått ´å blivit gatul***er igen. Måste ju livnära sig på något, ´å att det är bra business i Luleå, det tvekar ja ej på! Kom tillbaka nu Fia! =0)

Senare idag är det premiär, då släpps den! Bara så ni vet ... missa INTE!

Over and out
I like this A LOT! ;0)

Kommentarer
Postat av: johanna

wiihahhahaha! fullast i stan! my love

2007-12-02 @ 14:06:43
Postat av: gatuludret från lule

jomenvisst! jag hittade ju min stora kärlek därborta;) en doggie vid namn Ina, vi looove varann. nu är jag här igen och kul att ni rockade som faen i
lördags! huggie

2007-12-02 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0