Glass är definitivt livskvalitet!

Sitter ´å äter glass, som vanligt! Det må vara en av min tyngsta "laster"! Haha, fast `Å andra sidan så blir jag ju glad av det, så att kalla det last vore ju kanske fel, eller?! Faktum är att det finns väldigt mycket som kanske inte gynnar hälsan fysiskt, men som däremot ger bra psykisk utdelning ... så varför inte, det är bara att njuta, gosa ´å vara glá ... Då går man liksom PLUS!

Samma sak gäller kårenfyllan hos många mitt i veckan ... om Pelle väljer att lägga in ett skott som han faktiskt mår fint av (han har ju så fruktansvärt skoj), så är hans prioritering Rom `Å Cola Onsdagskvällen, snarare än en normal torsdag. Det är  hans välbefinnande! And for instance ... "Torsdag är Ett jäkla sätt att spendera en sjundedel av sitt liv på."

I ett perspektiv så är det inte alls hälsosamt när jag, i mina glädjeutbrott ,hoppar ´å dansar som ett psykfall i sängen och runt om i lägenheten. Risken att bryta ett ben eller införskaffa en hjärnskakning är relativt stor i min värld, men då överväger jag gjädjen i skuttandet och bortser från den onödiga faktan att jag faktiskt kan slå mej. Va tusan finns det att vara rädd för?! ... Lev loppan överallt ´å alltid! -->Vila, ångra ´å  tveka, det kan man göra i graven!

Det är mycket hälsoröner som ligger på lager i huvudet, fakta och kunskap om hur man faktiskt borde leva sitt liv, laga min mat, träna biceps på bästa sätt och kurera sig i en förkylning ... men som tidigare sagt; Att tillämpa kunnandet i praktiken är, och kommer alltid förbi, desto klurigare. Mycket snack lite verkstad!
-->Bara man mår bra ´å har roligt!

Kanske i mycket god tid för mig att sluta skriva en massa strunt nu?! ... Jo, så sant så ... =0)

Johanna, Sofia, Lisette m.f har redan flytt fältet ´å begett sig hemåt ... men här sitter jag kvar ´å har inte ens börjat packa än ... Haha, men lika glá är jag för det! Varför så bråttom, som den lille killen sa! Jag trivs bäst här, framför min dator, och smaskande på min knäckglass! ¨ Tåget går inte än!



Kommer sakna mina musketörer ´å hela atmosvären här i stán, men ack så härligt det ska bli att komma hem!
Känslan som yr just nu, är väldigt härlig ... avklarad gruppuppgift, färdigframställd redovisning, "gó jul"-mys mé tjejerna ´å bara ordet NJUTA i tankarna! Så här borde man alltid få leva! --> Det är faktiskt MKT NICE!

Hohooo, Kul Jul ´å Festligt nyår!
Puss ´å kram, från mej

Kommentarer
Postat av: Brö

En riktigt God Jul o ett gott nytt år önskar jag dig kalaspinglan. Ha det så gott i Barcelona. Puss o Kram från Brögubben

2007-12-20 @ 16:44:46
Postat av: johanna

hemma nu! å jag saknar dej som tusan! vill back till h-stad! pussar i massor gumman!

2007-12-20 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0