Hit ´å dit ...överallt, men ändå ingenstans! :)

Strax innan nio onsdag morgon och jag har redan hunnit med att svettas på ett spinningpass, käkat gó frulle mé kompisarna, städat undan här hemma ´å gjort mej helt iordning för vad en ny dag har att ge! Inte illa pinkat, eller va säger ni?! Jag mår iaf väldigt bra ´å ska nu njuta av en kaffelatte ´å en bit mörk choklad (Ja, såhär tidigt!), Yummie!

Idag har nedräkningen sjunkit halvvägs till julafton, vilket känns helt jäkla knas, jag har inte tittat på en enda julkalernder ... illa Sophie ... För gammal?! Njae, det tycker jag inte, möjligtvis för upptagen ... vilket är ännu värre! `å inte tala om julklapparna ´å julkorten ... Ajaj, jag som trodde att jag var ute i god tid iår, men NÄ! Dags att lyfta på skinkorna och digga på stan! Vill hitta speciella julklappar, får gå på jakt på fredag! `Å sen måste det packas för Barcelona, samtidigt som det är mycket jobb i veckan ... shit, måste nog käka de där "Anti-julstress-pillerna" själv, som jag skulle skicka till mammsen! `Å sen på allt så är där en intervju som ska göras ´å även ett grupparbete (do to 20th) Stress ,härliga julstress ... varför i helvete lägger alla lärare allt över och runt omkring julen ... riskfaktor för psykiskt ohälsa ... förstår dem inte det!? Andas, andas .... Aaarrrrg.

Ikväll är det sista Kåren. (Om den nu blir av med tanke på personalbrist ... ) Just det, festa ska vi ju också hinna med, hur ska alla pusselbitarna in?! Det är en bra fråga .... med ett svar; Ta en bit i taget! =0)

Jag skulle dessutom börja berätta; "Góbitar ur klumpedunsens liv." ... Men det får vänta!


ÄLSKAR ER 2-DAY, 2-MORROW AND 4-EVER!

image60






Kommentarer
Postat av: Sofia

hurrtbullen no.1 jag är liiite avis på dina kaffelattes som du kan göra hemma:( oh ja julstressen är nåt som hör julen till;) huggie

2007-12-12 @ 16:25:59
URL: http://livetsomsofia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0