Kärleken är underbar

Nu är vi där igen, fy på oss ... ajabaja. Otroligt mkt alkohol, soft i soffan ´å singstar som verkligen utgör en fet jäkla riskfaktor för tinitus, ångest och därpå bakfylletrubbel söndag morgon. Usch, det borde vi ju tänkt på redan fyra i eftermiddags ... Är ganska pinsamt med tanke på att vi just faktiskt läser hälsorelaterat just nu ... men visst sägs det vara bra med lite alkohol om dagen. Visserligen inte en flaska i stöten, eller tre ...

Anledningen till att jag faktiskt orkade mej in här kl. halv sex en söndags morgon är att jag så sjukt gärna vill lägga ut en fet jäkla kram till min stora idol ... Anders (alias Brööö), I like you A LOT! Vad hade mårtenssons varit utan dej ... Vi lyckas alltid rocka så jäkla fett där ... tack för du é du! Du é en bra kompis! `Å inte tala om vad IVP07 hade varit utan dej, du rular faktiskt, ja det gör du! =0) Hoppas du har hunnit krypa in i den kalla stugan vid östrastranden! Fast ahhh, åt helvete med den stugan ... snart är det ju Bolmens för din del också! Om det blir andra (KÖTT)-Bullar då! Jajemen!

Det finns en viss kärlek, en kärlek som jag faktiskt inte kan förklara med ord, kärleken som bara gör allt så gött här i Halmstad. Jag tror med säkerhet att den kärleken har ett namn ... kärleken kallas IVP07. Så sjukt jäkla underbar.

Bortsett från att jag just nu fortfarande faktiskt är full, har ångest för busiga saker i Däckarns soffa och ont i örat efter Brös ´å Christoffers otroligt underbart (host) dåliga duet, så mår jag bättre än någonsin. Detta är nog början, på början, på en del, av den bästa tiden i livet! studenttiden - studentlivet! Det tycker jag vi skålar för!

Nu måste jag nog faktiskt trilla i säng, innan jag skriver något annat strunt.
Massor mé pussar,
Hej hopp gummi snopp

Kommentarer
Postat av: johanna

åhj åhj åhj vilket inlägg! brö e nog stolt som en speleman nu=)! hihi

2007-12-09 @ 10:15:28
Postat av: bakfia

mm gryymt inlägg, lät kul med efterfest, synd man hann däcka innan;)hehe, men ikväll blire du o ja och kycklingmat! mmmummma

2007-12-09 @ 16:50:33
Postat av: Brögubben

Hihihi...Brö tackar o bockar för de vänliga orden o vil gärna passa på att understryka att det inte är svårt att trivas i sällskap med en solstråle som dig:) Kraaaaaaaaaaaaam

2007-12-09 @ 18:59:15
Postat av: toffe

tyckte ja såg nått om dålig duett. du måste ha "drömt" vilket i sig vore full möjligt;) väntar på din carola imitation=). can´t wait!! gott bus för övrigt. see ya!!

2007-12-10 @ 03:35:57
Postat av: Dirty Dennis

revenge is everything...busandet kan i framtiden få ödesdigra konskevenser...brrrrr

2007-12-10 @ 14:26:56
URL: http://www.drinkadrinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0