Sanningen under bordet =0)

Lördag kvällen bjöd på en massa härligheter; Gott sällskap, mumsigt julgodis, tokig Yankee Swap och slutligen "Ranking the Stars"! En "lek" som jag knasigt nog aldrig tidigare har gjort och som framkallade ett ´å annat gott skratt. Efter bara några månader i Halmstad har vi töser kommit varandra nära och det är intressant och få höra hur andra uppfattar en som person och hur alla ser på varandra. Givetvis med en "nypa salt", men gårkvällens lek var nog faktikt ganska givande! Rankade delad etta som "partypingla" blev Spiken ´å Fialotta, med en ´å annan galen motivering ... "Efter finsittningen på nollningen så kan jag tyvärr inte ändra uppfattning om dej." och "När du väl är i farten, då jäklar går det undan". Smartaste töserna kom att bli Virgina ´å Elin, men där utvecklades en diskussion om hur vi egentligen difinierar Smart. Var det emotionell smarthet, smarthet som i att ha läshuvud, vardagssmarthet eller smart på alla plan!? Det är en ganska intressant fråga, men som jag ser det så är en emotionell och en vardaglig smarthet något av det mest väsentliga. Själv uppfattas jag kanske inte som plugghuvud, men däremot fick jag höra att jag bar på de andra smarta egenskaperna. Känns skönt! Ett annat tema som kom upp i leken var den som är "mest sexgalen" ´å där hade vi delade åsikter, men jag visste ju vart jag lade min etta; Bitchen. Som även fick en 8:a av Jojjo med motiveringen; ...

Jojjo: "Fia, för hon säger ju att hon inte har någon sexlust- och drift".
Fia: "Ah, när fan har jag sagt det?"
Jojjo: "När vi var på Lilla-H".
Fia: "Ha, ja men då var jag ju asnitad".

image61


 ... Vilket visar på att jag faktiskt kan ha tippat ganska rätt genom att placera Fia på en pallplats! =0) High Five!
I samlad skara efter kom jag med de andra med motiveringar så som; "Oskyldig tjej utåt, men när det väl kommer till sängkammaren, då jäklar", "Jag står för min 2:a på dej. Hemlighetsfull, men crazy". Haha, ruskigt skoj att spekulera i allt ´å verkligen kunna uttrycka sin åskit, detta måste bli en vana! =0)

Sanningsenliga ord från Spiken om "mest Wild n´Crazy"; "Jag håller inte heller aldrig käften, men det gör inte du heller". Eller utryckt av Elin; "Syns du inte Hanna, så ser du till att synas. Det gillar jag". Andra interna uttryck som framkallade hopp i stolen; "Fast det tar ett tag att förstå det", "Då är inte Hanna med längre då? Nähe, annars hade hon ju kommit på min 1:a plats". En given första plats blev jag själv tilldelad på "mest galen" ´å utåtriktad ... vilket är något som jag troligtvis får leva med, That´s me ... både plus och minus!

Kvällens "Hurtbulle", eller ja, IVP07´s hurtis och även "mest omtänksamma"  blev underbara Jojjo, med många góa motiveringar! Vem annars egentligen skulle jag vela säga; efter alla peppande ´å pushande ord från hennes sida. Tur att vi har dej! Hur hade vi annars kommit ut på promenix då ´å då eller orkat stiga på ur "kojen" tidigt på måndagsmornar!? Livet här hade inte varit detsamma utan dej, "en av de tre musketörerna". Det är tur att vi alla finns! I like you A LOT dudes!


image62


Något som måste tillägas är att vid många tillfällen under kvällen så kom vi ju faktiskt fram till att alla egentligen borde hamna på en 1:a plats överallt; partypinglor, mest omtänksam, sexgalnast och smartast. Ja, faktiskt så har vi en relativt hög kvot på det mesta inom IVP - Face the Facts! Ah, förresten där ljög jag nog tyvärr ... det där med mest rebell som tonåring, där hamnade vi, Änglar ,utan tvekan på delad 8:e plats!?! Ellooor?!

SOV GOTT, för det tänker jag göra!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: johanna

what a blogg!!!!!
i like it!!! vilken kväll vi hade! kul att du spara alla kommentarer!!! hihi

2007-12-17 @ 10:00:25
Postat av: bakfia

aaasnitad, hehe, jag längtar ju till på torsdag då jag ska skylla på trötthet pga av fysisk aktivitet eller en o annan musarm;) fin bild på mig förrästen..INTE! usch ful i jul! jeje grym blogg ändåru

2007-12-17 @ 16:42:07
Postat av: Spiken!

Ojoj ja det blir en minnesvärd kväll den där!! grymt skrivet : )

2007-12-17 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0