Tenta period!

Mitt uppe i tentaperiod, ´å vad gör jag?! Tränar en massa, städar lägenheten, tvättar ´å lagar gó mat! Ahja, men visst är man värd lite vila emellan passen!? Det tycker jag, trots att jag hade tankar att sitta hela kvällen också, men palla!? Dagens pluggrush på 8 timmar räcker gott ´å väl, nu vill jag ha skoj! Fest, någon?! =0) Kåren ikväll juhe!

Idag släpptes nya koreografin mé musik på SatsDansen, riktigt skoj ´å fartfyllt pass + underbart bra instruktör! Helt sjukt vad jag saknar dansen ibland, maybe I´ll be back there someday!? Är lika glá varje träningspass som går hem utan att foten spökar, nu är jag på G igen, WIIIEHAAA! Finally, OM jag har väntat och längtat efter roliga träningspass ´å spontanidrott! LOVE IT! I´m back fighting! Ser fram emot en härlig vår mé góooo träning!

Dags att hänga upp första maskinen, so I´m OUT of here!

Dröm söta drömmer, det ska jag!
TJING TJING.

`Å Hörredu Fialotta ... det är tur att vi ej har "sådan" kärlek då ju, annars vet ja tusan vad som hänt ... hade kunnat bli ruskigt farligt dock! =0)

Kommentarer
Postat av: bakfia

ja herregud va duktig man är på att städa och greja. Men det känns som om plugget sjunker in på kvällen, så kanske man kan tillämpa dom imorgon:D puss på dig

2007-12-05 @ 22:28:59
Postat av: johanna

vill du städa hos mig med ellör?

2007-12-06 @ 12:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0