That´s IT?!

ah, skoja, sådär kaxig ska jag inte vara, inte än iallafall! Men måste ju faktiskt säga att den "spända och läskiga känslan" vid tentaskrivning är överskattad. Det var ju inte alls så farligt! =0) `Å nu känns det skönt, riiiktigt soft! Ingen mer sirap i skallen här inte ... och ikväll blir det alkohol i blodet och en festlig måtid! haha, ´å jag som precis haft tenta i folkhälsovetenskap. Visst kan jag "faktan", men vem har sagt något om att tillämpa den i praktiken!?

Sitter här med en liten skål godis, har precis plockat bort dagens fysiska aktivitet på schemat och tittar på teve, vilket jag har planerat att göra ett tag! - Att i princip inte göra någonting!


Kommentarer
Postat av: sofia

heelt rätt, fuck the praktik, huvesaken man har kunskaper..hahaha, ikväll ska det rockas!

2007-12-08 @ 13:49:25
Postat av: johanna

ohhh yeees!½ fy fan va vi e bra! åååååå party

2007-12-08 @ 13:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0