Trött, seg och i desperat behov av en fet kram! Någon?

En utmärkt beskrivning på min livsituation för tillfället. Har nyss kämpat av mig allt; tjocka kläder, tunga väskor och blöta skor. Vad jag också har gjort är att acceptera oförmågan att nöta in mer i hjärnkontoret - nu är det som seg fugde- sirap och bananaskids- konsistens där uppe. Helt sjukt långsamt går det ... Enda medicinen är tentaskrivning och den måste jag vänta en hel evighet på. Vilket liv vi lever - krävande men helt sjukt underbart!

Jag tror, eller ja, jag vet .... att jag behöver en Kram (En sån lång, varm- och gosig kram) som man inte kan få nog av. Helt slut i hela kroppen, jag har huvudvärk som heter duga och all energi har sugits ut ur mina celler ...men inte helt spårlöst - Den har gängat med pappersbunten på ett av borden på biblioteket, typiskt. Borde jag sätta upp Efterlyst-anonser, eller hittar den tillbaka sjäv?! Hoppas på det sistnämnda ... palla dra igång ett sådant projekt nu liksom ... NÄ! Nu ska jag bara gå i ide, se på idolfinalen och be om att tiden ska gå Liiiiiiite fortare, är riiiiktigt sugen på fest liksom, `Å det kommer det bli tomorrow night! 

Hugs and Kisses, and wish me good luck! =0)
Over and Out
Sophie


Kommentarer
Postat av: Gus

Jag Ställer upp på
o ger dig en Bamsekram om du vill! =)
Hoppas allt e kalas! =)

2007-12-07 @ 20:58:25
URL: http://www.skanegustav.blogg.se
Postat av: johanna

imorgon ska du få en FET kram av mig! lövar dej det! pussar i massor å sov så gott

2007-12-07 @ 23:16:24
Postat av: bitchen

We gonna rock, rock..du dudududududu! fedehuggie to you maybe tomorrow if jag har lust du vet. ne flum
i stugan, tjippolopp

2007-12-07 @ 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0