Tvättlkorg V.s Toastol

Tvättkorg, toa, tvättkorg, toa ... toa, tvättkorg, toa tvättkorg?! --> Toalett. Runt nio snåret kommer Fialotta ´å Jojjo in me törling flaskan i högsta hugg. Redan när Fia öppnar käften med sin karlstad dialekt ´å då Jojjo börjar imitera Svt:s Filippa Bark börjar jag få magsmärtor av känning till ett skrattanfall. Det är fest på gång och skrattnivån är redan lagd på en 8 av 10. Något som förändrar det är Johannas kommentar i kombination med ett ifrågasättande ansiktsutryck och ett  knasigt tonläge; "Du, Sophie vad tusan är det för något du har i toaletten?!" Jag blir genast lite orolig och tankeverksamheten börjar arbeta med att luska ut vad tusan det är som kan ligga i toan ... viker runt hörnet ´å sneglar snett neråt ... Dubbelvikta lägger samtliga sig på golvet och klagar en halvtimme på otroliga magsmärtor av ett skrattanfall som heter duga ... Vi var utan tvekan uppe ´å nosade på 10 av 10 ... om inte 11. Aj, va ut det gjorde ... men skoj va det!
Det var mina svarta strumpor med gråa blommor på som låg i hålet ... jag måste skylla på bristande uppmärksamhet vid tidigare städning av lägenheten. Men hur jag kunde förväxla tvättkorgen med toastolen, är en MYCKETBRA fråga ... 1-0 med fördel toastolen!
Ha en kanonbra Luciadag! =0)

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah! jag har aldrig haft så kul som jag hade igår hgemma hos dej! what a skrattanfall! i like it .... a lot!

2007-12-13 @ 10:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0