Back in town! =0)

Sitter hemma hos Johanna efter ett superjobbigt spinningpass. Puuuust! Tacopaj på menyn, som smakade Riiiiiiikigt bra! Mums! Väntar spänt på efterrätten som tydligen ska slå min förra veckan! Om nu det går?! Haha, jo det klarar säkert Jojjo! För hon är GRYM! Jop, very true!
Musketörerna märker säkert också att jag är back in Halmstad ´å på "söndagsmiddag", en måndag! Först ska jag vara schysst ´å hälla upp vatten till Jojjo ´å mej ´å utan att märka det så häller jag mer än hälften utanför, så hela glaset badar i vatten ... Oooops. Fem minuter senare så sätter jag mej försiktigt i soffan, observera --> Försiktigt! Paang, så åker hela jäkla lukteljusställningen ner ´å allt ligger på golvet! .... Ojoj, vadå typiskt Sophie?! Well, welcome to my life! THIS IS GREAT! Hahaa, I love Halmstad ´å töserna! Tack ska ni ha! PUSS

image56

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha! det e skönt att du e tillbaka i h-stad igen! allt som vanligt, precis som det ska va=)! nu ses vi snart=)!? pussar

2007-11-27 @ 08:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0