Otroligt härligt, men sjukt låg humor!

Vissar stunder skrattar man åt allt, det har kvällen visat gott prov på! Jättelöjliga historier, små knasiga kommentarer och lååååg humor på teve och hos Oskar, + oss andra fyra. Ställningen höll vi till runt sju, men då vi fortfarande befann oss på Svea, så började Nettan avslöja veckans "happening". `Å då gick det bara utför ...
Hem till Sophie ´å Oskar, ringde pizzamannen ´å samlade oss runt bordet som sedan kom att bli värsta gaphörnan. Som vanligt blev jag besviken på mitt val av mat ´å fick sitta ´å avundas på resten när de drog i sina mumsiga pizzor. Min såg ju som vanligt minst tilltalande ut ... Fast lite rödvin på den gjorde susen. `Å glá blev jag, liksa så resten av ligan! Visserligen tror jag inte det va rödvinets förtjänst, utan vår otroligt låga humor denna fredags kväll! Tack ska ni ha, góingar, för en Mycket Väl Godkänd start på helgen! Stomtrivs i Halmstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0