Patrick Dempsey, ja tack!

Nu är jag fast här igen. Inte alls bra, med tanke på att jag har tusen andra saker att ägna mej åt. Har svalt hela första säsongen på mindre en 24 timmar. Skadat? Nä, fullt normalt vill jag påstå. Man drömmer sig bort, förståss inte till ett stressigt sjukhus, men till alla spännande och mysiga relationer ´å affärer. Tänk om livet ändå hade kunnat vara så i Halmstad också?! Visserligen är det galet mycket skojigt som händer i studentlivet. Mys mé vänner, långa flummiga pluggdagar, temafester m.m, men nu börjar det faktiskt bli trist att ha sitt på den torra sidan. Hahaa, vart tusan är alla góbitar. Eller ja, vad har hänt mé mej?! ... nä, just det inget. Kanske dags att släppa loss lite. Who knows? ;0) Nobody.

Kommentarer
Postat av: fucky

du! vi har det minst lika bra som i greys! (uuuppps jag har ju inte sett dom , så kanske inte kan uttala mig) men iaf! ikväll blir det grymt! hoppas jag på=)! ses snart! AA here we come

2007-11-14 @ 17:16:40
Postat av: fiadee

Ja man blir verkligen fast, inte bra, men serien är bra;) Vi måste ju looka på 2:a säsongen när jag köpt den, får nog bli till låningen;) kissah

2007-11-16 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0