SERIELEDNING!

Det finns mycket som gör mig glá dessa dar! Är det inte Fia & Jojjo som töntar sig, så är det samtal mé mina kära i Skåne eller från Cali. Om inte promenix i en höstlig soluppgång, så njuter jag av middags- och filmmys mé töserna. Andra härligheter är tankar på framtida events; AA-mötet på onsdag följt av kåren, afterwork på fredag + en lugn helg, en långweekend i ystad nästa vecka, Ggb och fest veckan därpå, Barcelona över julen mé "de underbara", galna dagar runt nyår med gamla JC-crew, ÅRE v.4 OCH vårvandring i fjällen. Men först så ser jag fram emot en intensiv pluggdag på bibblan, tätt följt av Funk och styketräning på S.A.T.S. I like A LOT!

Någon som jag är speciellt glá för idag är David, som igår såg till att YIF gick förbi Hammarby upp i SERIELEDNING! Inte illa grabbar! Keep on fighting!

Ojsan, Klockan tickar (liksom alla andra kvällar) iväg, dags att blunda ´å joina john blund! SKÖNT! Men, först;

"Alltså, det är lite skumt. Man ser ju aldrig några stjärnor som har slagit ner på marken. Vart tar de egentligen vägen?" -Anonym kompis(efter att ha sett ett stjärnfall).

Hm, det tåls att fundera över! =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0