. . . slightly disappointed, but keep on fighting! :)

Måste nog säkna ribban lite, I believe ... Fått tillbaka första tentan ´å borde nog egentligen vara glad, men lite besviken är jag allt. Två fjuttiga poäng från VG ... AHH. Då kunde man lika gärna fått ett poäng över G, ´å inte behövt jobba så mkt med den, kan man ju tycka. Fast det gäller väl att se positivt på det ... tentan va intressant ´å givande att skriva, ´å jag fick ju faktiskt godkänt. `Å det är väl bra! =0) G på örsta tentamen på högskola är la inte helt fy skam det iheller! Får väl helt enkelt jobba lite hårdare nästa gång, nu vet jag ju vad de tittar på! Keep on fighting and do not give up! Studier är inte en dans på rosor alltid ... fast för det mesta!
Måste verkligen jobba mé att sänka ribban ´å vara nöjd med det jag åstadkommer! Nytt mantra; Jag är duktig! Haha!

Är glá ändå! Har varit på stan mé Andrée hela dagen, tagit en flera timmar lång fika, snackat massa strunt (Update) och köpt ny mössa ´å halsduk + vantar! (ett helt set!) Stan i Ystad är färdigpyntad inför julen ´å det är verkligen jättefint! En härlig stämning över det!

Ikväll är det handboll i hallen, YIF - RIK. Håller tummarna för en bra match mé fördel ystad, givetvis! Kämpa grabbar! Ska bli kul ´å känna av stämningen i hallen, va ett tag sedan! Innan var det ju en given aktivitet varje höst, kila ner i hallen ´å kika handboll någon gång i veckan! Niiice!

På återseende! Ciao

Kommentarer
Postat av: bitchen

Oh yes du ska vara nöjd, men jag vet ju hur retligt et är när man är så nära. Men vi är ju de tre musketörerna ändå;) miss ya

2007-11-24 @ 09:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0