Tåg, allergi, bex ´å sömnbrist.

Min första dag i Skåne mé fyra ord. Låter inte sådär värst skoj .., men faktum är att det varit rätt nice trots allt!
Tågresan hem var kylig, riktigt jäkla kall. Vagnen jag hamnade i hade en medeltemperatur på max. 5 grader, efter att elementet hade lagt av. Tack ´å lov överraskade kära Rebecka med en stor varm Chailatte på centralen i Malmö. En förutsättning för rörelse i tårna! Tinade på 15 minuter, precis lagom till Ystadtåget som kom att bli äckligt packat ´å varmt. Vilken klimatförändring.

Hann precis i tid till läkaren för vaccination ´å stickprover ... Ja, visst va det kvalster- ´å dammallergi som busat några månader/år. Haha, att man inte testat sig innan. Nu får jag inte lov att bädda sängen på morgonen. What a bummer! ;0)

Snabbt in i duschen ´å rusch till pågatåget ... åter till Malmö --> Festligheter som slutade på Crown mé 40-50-åringa horor. Usch! Tihi, men kvällen för övrigt va skojig. Kul att träffa dej igen, Rebecka. We Rock! =0) 3 timmars sömn ´å frukost på Espresso House, sen Hejdå ...

`Å idag har jag bara myst mé min underbara mamma ´å plockat ihop ett nytt styrketräningsprogram, för nu jäklar är det förändring på schemat! Snart smarrig soppa mé bröd ´å mys framför teven mé Holmberg Family. Njuter!

Frågan är nu hur jag jobbar i helgen?! Studiefri eller någon timme i böckerna?! Det återstår att se, som vanligt! Tänker i alla fall göra precis vad som faller mej in! Därför ska jag snart ut på promenix ´å avsluta på solarieöarna! GÖTT!

`Å Jojjo; Vet du vad?! Har snart hela säsong två mé Grey´s nere! Bara så du vet! ;0) OM du blir avis nu! Tihi!

Over and out ... Puss

Kommentarer
Postat av: jojjo

å du bara så du vet! så har bitchen beställt säsong2! så det så! ha! saknar dej massor

2007-11-23 @ 12:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0