Etanol?!

Liite smått dåligt samvete trycker, men äsch, vad tusan skulle jag göra kvar där när jag lika bra kan läsa raderna själv. Hehe, dock släppte lite tryck nu när jag såg Emelie cykla in på Bolmens! Visst fler som kände som jag, MKT lustigt! Eller nä, inte alls faktiskt! Hade ju kunnat fiskat upp ngn mer lämplig ... eller ja, utifrån mitt tycke iaf ... men hon är säkert jättegó, men sådär supermycket mer än just  det hon tjatar om, kan hon nog ej. OJOJ, va elak jag är ... verkligen inte likt mej, men idag är jag nog lite tjurig... så kom ej nära. Inte minsta skoj, men What to do?! Är väl männsklig jag mé! ;0) 
 .... hehe, sjuuuukt kul. Nu kom mina älsklingar också nedanför fönstret! Verkar som om hela klassen tänkte i samma spår som mej! Mår genast bättre! ;0)
Over and Out, blir promenix mé muskottarna ´å Zladdie! Love you all my dears! 

WieeeHaaa


Kommentarer
Postat av: JB

Ha en trevlig kväll!!!

2008-04-17 @ 15:28:12
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: johanna

mkt bättre att vara med muskottarna än att sitta på föreläsning=)!

2008-04-17 @ 18:15:11
URL: http://johannasamulesson.blogg.se
Postat av: sofia

sjuukt skönt me grill imorrn..

2008-04-17 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0