Hundtricket!

"På promenad genom stan ... tjallallaaaalalalalalalalalalalaalaaaaa ..." Jep, varit på långpromenad med Zlatan genom staden. `Å Jo, Johanna var också med, men alla verkar ju glömma henne dessa dar med gycken i centrum. Stackarn, men hon överlever ... har ju salta balkar i skafferiet! Värsta grejen. `Å det har ju dessutom andra fördelar, det där med distans från varandra! Får passa på att hålla avstånd och andas maximalt nu innan hon drar flyttlasset in på Bolmens skjutton ... Jep, för sen slipper jag minnsan henne aldrig. What to do?!
Jo ´å nu till kvällens tema ... det där me hundtrick ... föll som en fura när jag fick syn på mannen i mitt liv (som Lotta brukar säga) Gick visserligen ´å pratade om den andra mannen i mitt liv ... men shit ... den nya mannen i mitt liv sög till sig ALL min uppmärksamhet! Skulle kolla bak mot Zladdie ´å se hur han mådde (eget hundtricksförsök) ... när jag då fick syn på den allra mest softa grabben ... på longboard, i gosig hood, brunt hår ´å med den ABSOLUT sötaste svarta franska bulldog:en i famnen .... Ojojoj, det fungerar det där med Hundtrick!
Om du mot förmodan läser detta .... fungerar det bra att knappa in numret under kommentarer! ;0)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hundtricket! ojojoj! =) we like

2008-04-17 @ 23:09:29
Postat av: sofia

fan jag vill träffa en med en hund, för de är omtänksamma!

2008-04-17 @ 23:19:25
Postat av: Henke

0737784023

2008-04-21 @ 11:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0