BooOoooops!

Tillbakablick; "Tyvärr är det alldeles för ofta vi tjejer ser negativt på oss själva. Rumpan är "för stor" i alla jeansen, finnarna lyser som stopljus mitt i pannan, "OM jag ändå vore 10 cm längre", Usch; bad hairday idag IGEN ... Det är patetiskt, vi borde vara glada för varje ny dag som gryr. För ännu en dag att njuta av livet - precis som den vi är. Men, visst är det helt naturligt att ha en dålig dag då och då, och tycka allt är pest och pina. Fine, men det får absolut inte bli en vana. Istället borde vi på morgonen, då vi vanligtvis rusar förbi spegeln, stanna upp och ta en rejäl titt. (På hur vackra vi är!) Men, vad upptäcker vi då? Vi uppmärksammar att det ena bröstet hänger lite mer än det andra, aaah, typiskt. `Å vart i helvete går nu gränsen för "hängbröst"? Här kommer ett tricktips; Lägg en penna under brösten. Trillar den ner på golvet, så kan man andas ut, fastnar den däremot så är det avgjort; --> Hängbröst! Skönt att pusta ut, men ´å andra sidan - Det är förtusan kvinnligt med hängtuttar!"

Eller INTE!? =0) Jag minns gästföreläsaren på folkhälsan ... Inte OK! Eller va säger ni, Musketörer?!


    

DON´T ASK - Not gonna answer!


Kommentarer
Postat av: johanna

INTE OK DÄR NÄ! haha! klockers inlägg juh! i like alot!
nope ingen penna som fastnade här int! way tooo small boobs! haha! du vi hörs sen! pussar i massor

2008-01-11 @ 13:26:42
Postat av: musk. 2

oh hoho, not ok enligt mig. hängbröst är lika ute som fejjan, eller?

2008-01-11 @ 16:10:22
URL: http://livetsomsofia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0