FANTASTISKA ÅRE 2008

Almost ... Back in Business. Krävs dock någon timmes mer vila! Eller dagar!? Men, vad som är säkerställt är att varenda blund och gäsp är mycket väl värt kvalificeringen ... Åre 2008 smiskar det mesta i min omgivning à Vilken vecka ... Tack allihop! Ligger hemma i soffan med halsont, förkylning och extremt kämpande med att förtränga 4 kapitel i psykologiboken som borde läsas. Snarast. Blundade gott till kl. 11.45, vilket även det slår många rekord ... behövde utan tvekan sova ikapp och det bästa hade antagligen varit om jag hittat tillbaka till sängen inom kort, kurerat mej och piggna till! Studierna får bli att bita i imorgon, boken försvinner ju inte precis! Nä, ska hämta mej en latte ´å därefter sätta mej igen för att skriva lite om det manliga könsorganet. Ja, varför just det, det undrar jag också! Hej så länge ...

              


`Å så var det ju det där med Snoppen ... varför all uppståndelse kring den lilla figuren?! Efter en veckas infektion av överraskande bilder på Peter Niklas:ar i mms, i kameror och "in real life", så är vi utsatta tjejer något allergiska mot denna syn. Grattis, ni har avskräckt oss och fått oss leva i celibat, åtminstone några veckor framöver. Nöjda?! När krafterna är tillbaka blir det att plocka ihop år 2009´s väggkalender; "Kalendersnopparna"! En sådan chans kan vi INTE missa ... där finns stålar att fiska!


Tack vare Fjällvattnet så har jag personligen överlevt resan norrut. Vad hade jag gjort utan det vid mördarelukt i kupén på tåget, låg humor vid matmordet, heta stunder i bastun och med spagettistrå i halsen. SHIT, vågar inte ens tänka tanken ... katastrofala följder har tack vare Fjäll- H2O förebyggts. Frågan lyder nu; Hur tusan ska vi nu klara oss utan vattnet?! ... vi är ju beroende av de där jäkla stråna. YOU to BLAME, Dasken! Saticfied?!


Förutom fjällvattnet så har vi intagit en hel del alkoholhaltliga drycker ´å KUNG på den fronten har allas, våran egen Bocaj varit ... Ruskigt impad efter återställningsshotten Minto kl.8.30 på mornarna, pimplandet på Skutan och hävningen öl på Afterskiin! Inte en minut Sober, mest ös 24/7 ... This week did change our picture of you // Töserna i stuga- D! Tur att jag har dej i hus 17! Kom gärna upp ´å pilla öra snart!

              


 


Ytterligare avslöjning i personligheter har påträffats ... Att IVP07 kan leverera 14is-fest fanns inte med på kartan innan avresa mot Åre. Att heterosexuallitet är att räkna med är inte heller längre att räkna med. Att Johanna är kung i röda backar kunde vi inte ana. Att Fia tappar stadgan efter 2 cider ´å showar med garv i backen (kunde vi dock ana) Att DäckiDee har "fredagsdansen" i sig, men dissar utgång är något nytt.  Att räven gillar dans och tuttar skålar vi för och slutligen att Tommy bara gillar Góoooa tjejer. Ja, det vet vi nu!

              


Åre 2008 har varit en klass för sig! Tack för en FANTASTISKT bra levererad resa, med lagom mycket Chill .... På DEN! Allt jobbande med stationsspan, satte pricken över i:et! Eller Neeeeeeä. Kanske! Har varit Riiiiiktigt gott att lära känna alla liiite bättre! DÖDSLILA we like! BRRRRR ...


Over and Out,


XXX


Kommentarer
Postat av: Bulan o Dophys vän Bakfia

fan...du är gryyymt chill på bloggen dophy. jag är mäkta impad på din text, jag satt här o skratta för mig själv och det där med cidern är inte heller jag förvånad över! hihi..nu ska jag ta lilla svängen bort till sängen;)mohahah hehe..miss you already.

2008-01-26 @ 15:07:26
URL: http://livetsomsofia.bloggspace.se
Postat av: johanna

my godh dophy! det va det bästa jag läst på länge! helt underbart bra blogg! du chilla upp den bra du=)=)=)! ska ta lilla svängen med psykologiboken nu! chilla upp den i brygga! bäst så!
massa pussar

2008-01-26 @ 15:24:13
URL: http://johannasamulesson.blogg.se
Postat av: dirty aka pöz

haha klockers bloggeN 08 sophy!!

2008-01-26 @ 20:12:56
Postat av: Lucas

Nice nån som orkade skriva lite om Åre iaf.. Fejt läsande jao!

2008-01-27 @ 15:06:29
URL: http://warriorhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0