. . . långt vs. kort. (?!)

... det är ju frågan?! ... Står inför ett väldigt viktigt beslut och är ganska kluven. What to do?! Inte klokt ... "det är världslig sak", (som Karlsson på taket säger till Lillebror om ångmaskinen) ... så varför suga så mycket på det valet?! Det är la bara låta Nettan gå lös med saxen, eller?! Jo, jag tror nog att det blir så i alla fall! Lite förändring är bara skoj! Kanske något i den stilen?! http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6490&month1=1&pg=1&styl1

Har pluggat mest hela dagen och förstår, nu såhär i efterhand, inte varför jag fått tummen ur röven och börjat läsa tidigare?! Det är faktiskt intressant och skulle gärna läst lite till om ögonen inte hade svikit ... John Blund har precis börjat distrahera mej ... han sitter som vanligt och småjäklas ... drar mej i armen, släcker lampan ´å hoppas innerligt på att få mej i säng. Pyttsan, trodde han ja! Så lätt lockas jag ej ...

Inte idag i alla fall .... vet med mej att tankarna bara kommer knuffas i skallen och tävla om att få mest uppmärksamhet ... Trots mycket trevliga funderingar, förhoppningar och idéer, så har jag bara lust att somna på Nolltid ikväll ... hade varit så skönt! Men, det är med att somna på beställning har aldrig varit min starka sida. Ju mer jag tänker på att jag måste somna, desto svårare blir det och för varje gång jag kikar på klockan tar det 15 minuter längre tid för mej att somna. Det är ingen lätt match ... Något tips, Någon?!

Imorgon blir det att beta av ytterligare två kapitel i boken ... Looking forward!
`Å innan jag säger gónatt ... --> Saknar er ´å älskar er ... Det finns inget vackrare.

Kommentarer
Postat av: sofia

same här du, jag kunde knappt somna igår och sov skitdåligt! klrt du ska låta nettan saxa dig till en rockig frill honey;) tjipptjopp

2008-01-29 @ 10:15:49
Postat av: johanna

det va en jättefin frissa! den tycker jag du ska satsa på hörru! pussar

2008-01-29 @ 10:20:06
URL: http://johannasamulesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0