Lördagsmys (alldeles själv)

Ja, men det gör faktiskt inte det minsta, faktiskt rätt skönt! Fredagskycklingen har blivit framflyttad till lördagen och chillar just nu i min ugn tillsammans med lite créme fraiche, dijonsenap, timjan ´å lite grönsaker. Är för tillfället vrålhungrig efter fjuttiga digestivekex ´å latte under dagen ... Fy, Sophie. Ibland har man det så pass bra att man glömmer bort den där góa och livsnödvändiga maten. Efter maten blir det den nya "Bee Movie", som jag fick av kära Sophie tidigare idag när jag pausade hos henne mitt i blixthalkan. Mm, nu är här faktiskt kyligt. Brrrr! Jep, ska nog göra mej något varmt att dricka till filmen. Supermys!
Dagen har bjudit på mer positivt än den förra! Lååång härlig lördagsfrukost framför teven, avklarad intervju till hemtentan, med en mkt trevlig prick. Långromenad följt av Morfars fika med underbara Lis! Thanks.
Sådär, nu börjar det lukta gott i lyan --> Ha en trevlig helg, det ska jag ha! =0) Imon får jag förhoppningsvis träffa kära Fia (´å givetvis Jojjo) igen! Middag mé de tre musketörerna kanske?!


Kommentarer
Postat av: johanna

tur inte jag var med när du åt rälig kyckling!

2008-01-08 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0