Morgonmys mé Underbara Jojjo!

Insoffnat på Kristoffersgatan 7, efter en nödvändig sväng om "Maxi-is THE shit"! Kylskåpet på B.17 var ganska magert denna monnen, nästan så jag skämdes för mej själv. Men palla handla en lördag, Nä!
Jättesoft att umgås mé Jojjo, alltid lika bekvämt ´å nice ´å roligt! Nu kränger hon köttbulle- och kräftstuvningsmackor, Yummie! Själv krängde jag nyss frulle, så "lunchen" får vänta Liiiite till! Blir nog laxsallad om jag känner mej själv rätt. Är dock absolut inte värd något sött idag ... Inte förrens hemtentan är Done ... Sinnes att jag kan skjuta på det så ... "Det löser sig alltid"!
Vandrade hem med Tobbey ´å pastalåda inatt, trevlig diskussion mé värmande pasta. Har dock cyklen ... efter  händer fulla mé mat igår ... priset får jag betala sen ... i form av promenix ner till staden.
Härlig afton hos Cajsa igår. Verkligen Älskar IVP07, Tack  för att ni är så góa, töser!
Har kommit på en sak också; Nu struntar jag i "det",

Ey, nu har Jojjo käkat klart, dags att "hit:a Bolmens" ...
Längtar redan till kvällen; Söndagsmiddag (Hehe, pannkakor), Singing Bee & andra galenskaper som brukar tillkomma! `Å aah, undra nu hur Fialotta jobbat?! =)


Puss & kram, Sophie


Kommentarer
Postat av: johanna

fia har nog jobbat på bra! å tack för en toppen förmiddag! puss

2008-01-13 @ 13:14:37
Postat av: Lotta

Jag blir galen av att inte veta nåt..!! please tell meeee

2008-01-13 @ 18:04:22
Postat av: Sofia

Hehe, ja det skulle du allt vilja sätta tänderna i va;)

2008-01-13 @ 18:05:12
URL: http://livetsomsofia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0