Remember BEX?!

Gott med grillat, tänkte vi. `Å visst tusan var det så. Med sin nya grill tillagade BBQ-master något i särklass. Mui Bien Henke! Lite vin blev vägledare till "ett ´å annat", `Å jag måste säga; Jag är ruskigt imponerad över kvällens talang, den var ju verkligen inte liten iheller. Ut från skafferiet langades resten ut. Lite HÅNGELSUGEN man blev, nästan lite farligt faktiskt. Visst är man ett stort fan av  "spontanfester", sådana får det bli fler av, ´å det är mycket snart!

I´m Lovin´ it.
Sup ´å svälj, trevlig helg.

 ... härliga minnen, precis så som livet alltid borde vara! Saknar dej underbaring!
Kom upp ´å våldgästa NÄRSOM!

Nyp i häcken! ;0)
Sooooophie

                    

Kommentarer
Postat av: johanna

ohh grillat! shit va jag känner lust efter det! sååå gott! men snart e det dags för våra en gångsgrillar! =)=) puss

2008-01-30 @ 18:14:29
URL: http://johannasamulesson.blogg.se
Postat av: Bexs

Sweety, du e för goo! :0) Ooohh yeah, of course I remember!! :P En av många sjukt galna kvällar! .. och Bexs har gjort något galet ikväll.. KÖRT NERCABBAT!!! haha! Jag kommer snart.. det lovar jag! Saknar dig honey! kisses from your old samboo!!

2008-01-30 @ 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0