Ville bara säga ... =0)

Egentligen borde jag sova, men det är mycket här i livet som man borde göra. Fast om man inte känner för det så ska man helt strunta i det. Just i detta tillfälle så vill jag helst av allt springa till Fialotta ´å ge henne en fet kram och därefter "Lua" bort till Jojjo ´å ge henne detsamma! Är så OTROLIGT glá som har något så fint!
Ibland är plugga, gå upp ut sängen och städa "borden", som man inte alltid känner för, men som oftast får en att må kanon efter att ha uträttat. Det är där riktiga Fetma-kompisar kommer in i bilden. Liknande en hockeyklubba på "Bambihal is", som stöttar och hjälper en det pyttelilla, men nödvändiga, som saknas till fullständig balans. Allt blir så mycket lättare med er runtomkring! TACK. Försöker plancera ut små "kärleksförklaringar" lite här ´å vart och jag hoppas att ni uppmärksammar dem --> men här kommer en till; Musketörerna 2+3, Ni har en avgörande roll i mitt liv!

image77


`Å hoj du Fia, nu fick jag lust att råplugga imon, Tack ska du ha! =0)

Kommentarer
Postat av: johanna

det finns inget finare än musketör 1&2! din blogg va otroligt fin=)=)=)!!! blir så rörs av att sitta först å läsa fias blogg om dig å sen läsa din blogg! ojoj va gla jag e att ha er! å att ha er i närheten igen nu!

2008-01-09 @ 09:04:35
Postat av: musketören no.2

:D

2008-01-09 @ 10:09:38
URL: http://livetsomsofia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0