Brunch hos Moa

Dundertrött sitter jag ivrigt väntande, dreglande och hungrig uppe hos Moa. Alldeles strax är det måndagsfrukost (Brunch) innehållande en massa gosaker. Behövs verkligen energipåfyll efter en intensiv, men helt sjuuuukt härlig helg i Halmstad/gbg. Vi hann inte ens med söndagsmiddagen igår kväll, därför nu frulle istället. Bra idé där Jojjo!

I eftermiddag kommer pappsen förbi Strawtown å´plockar upp mej, alla väskorna och, ja i princip hela mitt liv. Hehe, flyttlasset går till Ystad, som åter igen kommer vara "hemma" i cirkus en månad. Känns skönt, faktiskt. Första stoppet blir i Malmö med mys och lite festligheter hos syster, innan det bär av mer söder ut. På onsdag blir det tandemflyg på österlen och höjdpunkten kommer upp på torsdag, med Lillebrorens Student! Helt sjukt att även lillgrabben nu ska sjunga om studentens lyckliga dar! =0)

Jobb, värmebölja, 25-års jubileum på skolan, tylösand, fotboll, grill i grötvik, Liseberg och Volleyboll ... En mycket väl godkänd helg och perfekt avslut på första året  Halmstad. I love this. "This is love". 
Staden om några timmar, espressohouse mé töserna, gratta Fialotta lite! 

Nä, vi ses i Ystad, Ha det gott!
Puss å´ kram, Sophie



Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dej massor min ängel! hur ska jag klara mig en månad! KÄRLEK till dej

2008-06-02 @ 19:24:45
URL: http://johannasamulesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0