18.05 (update)

Otroligt trött, å´ faktiskt grymt tråkig, måndag. Sånt gillar vi egentligen inte, men tråkiga dagar är något som måste levas med om onsdagar - söndagar ska toppa "lovely-skalan". Det kan ju inte alltid vara roligt, Älla?! Relativt skön dag egentligen ... å´känner verkligen för att bädda bort täcket från sängen, krypa ner i soffan med en stor kopp te och kolla på en utan tio DVD:er som inhandlades igår ... bara mysa. Ja, fast egentligen var det Ja, ... mitt överjag påstår att jag ska packa träningsbagen å´ promenixa bort till SATS för att få pendel på några vikter å´ värma upp stretchmattorna med mina specialövningar. Så ja, det är väl dit jag ska nu, eller ja snart iaf! =0)

Igår kikade jag på "Isprisessan" ... krängde godis å´drack blåbärsramlösa ... å´efteråt fick jag värsta rycket. Inom Fem var jag fullt klar för en löptur på Östra ... öppnade dörren vid 17 å´ kom hem igen 18.35 ... Hehe, det blir en lång runda ... dock inte löpning hela vägen ... men SHIT va skönt! Blir ju grymt irriterad att man inte lever som man lär å´ att man inte heller alltid gör härliga saker som man känner för ... Hehe, Ut å´ löpa borde man göra oftare! Men, inte så konstigt att man varit dålig de senaste halvåret ... det har ju varit freezing ... men Welcome Spring! Att komma ut å´ träna ska bli helt sjukt skönt!



Imon blir det inhandling av nya Sneakers (Hehe, Thanks!!!--> http://store.nike.com/emeastore/?ref=http://www.nike.com/nikewomen&sitesrc=euwomen#,en,,url;stage,prod_grid-309118-309402-161438////0--0/|3 ) å´ förhoppningsvis en gó hoodie fr. den nyöppnade Gant-butiken här i staden! Äntligen så "sneakers/hoodie-årstiden snart här !!! Love it. Sen blir det förståss idrottsartikelseminarium, "K-test" (fråga mej ej varför, tekniskt/fysiskt omöjligt), plugg på biblan, fika mé Tina å´ mus + Gossipgirl mé Nettan på kvällen! Längtar juhe faktiskt till morgondagen ... hehe, å´ som Chockladpulver på Latten, ska det ju även bli Niiiiiice shining Weather! Ut å´ rulla kanske, eller va säger du Jojjo?!

Puss på er och ha en fin kväll, ... För det ska jag ha! =0)

Over n´ Out, Dophy

Kommentarer
Postat av: johanna

om vi ska ut
å rulla dophy! det e helt totaly jätte sant att vi ska!=)

2008-03-03 @ 18:29:09
URL: http://johannasamulesson.blogg.se
Postat av: sofia

om det blir en bra dag imorrn, vi kommer knappt komma in! hihi istället för ut.

2008-03-03 @ 20:02:33
URL: http://livetsomsofia.bloggspace.se
Postat av: dirtyd

fick du kalla kårar o tog bort ditt förra fjortizinlägg:) hihihi

2008-03-04 @ 17:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0