Att bara vara

"Det kanske inte passar sej..." att jag låter bli att uppdaterar ännu en dag! Nä, faktum är att det gör ju inte det. Det passar sej kanske inte alls. Så därför greppade jag nyss datorn, satte mej i den sköna fåtöljen och tänkte börja knappa lite lätt på bloggen. (Vad säger ni om det mina musketörer?) Sidan har ju förtusan nästan grott igen ... på tiden för en vårrensning. Är ju trots allt vårdagjämning. Märks dock EJ på snöovädret ... men va tusan, vi kan ju låtsas!
 
Förutom vårdagjämning så är det långfredagen, vilket känns väldigt lustigt, men påsken är ju tidig iår. Å´ eftersom allt detta inträffar den 21 mars, så är det även min kära pappas födelsedag! Grattis Steff, hoppas du gillade mysdressen ´å tofflorna! Hehe.

Sitter och smälter den sena, underbart smaskiga, påsklunchen med lite klassiskt i bakgrunden. Både mamma och pappa joinar mej ... att bara vara är så ruskigt gött och förstår inte varför "det" bara inträffar på besök hemma i Ystad. Visst brukar jag softa hemma i Halmstad, men att bara vara är en helt annan grej hemma hos föräldrarna. ´Å att bara få komma hem och träffa allihopa är så soft. Specielt när man haft feber till ´å från i snart fyra dagar ... Förtår inte vad det kan vara, men hoppas verkligen att jag får lite energi snart igen! Please! Jag äter ju mina "5 om dagen". Hehe, men som alltid, I´ll survive. Ganska mycket nytt nu dock, kan ju vara det ... nya allergitabletter, fått glasögon igen, koppar, snabba temperaturskiftningar ´å för lite kläder ...(hehe, där lät jag gammal) mkt i skolan och sommarlängtan! Haha. Veti tusan ... tänker inte klaga mer i alla fall. Let´s move on!

Ah, fick nyss ett taxiärenda, dags att hämta Syrran ´å Konrad nu!
Men, vi hörs snart igen, så gråt inga tårar! =0)

PUSS ´å Glá påsk, Sophie

Kommentarer
Postat av: Tåybåy

Glad Påsk Sophie, ta och friskna till nu nere i snöiga Skåneland. Solen skiner as usual här i Halmstad...bara så du vet ;P

2008-03-22 @ 10:43:16
URL: http://alewal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0