Friends, like you A LOT!

Frågan är nu; OM det kan bli bättre?! Först å´ främst så har jag hamnat i faktiskt nästan världens góaste klass, helt underbart gäng! Yes, Especially You Two, Musketears! ;0) Å` sen följde underbara Lisette (kollega/kanonvän) och även otroligt härliga "Classe" med upp till Halmstad och påbörjade studentlivet ... Å´ inte nog med det så fanns redan klockrena "Nettan" på plats här! Å´ påköpet av sistnämnda fick jag Oskar och Jonas!
Helt sjukt kansigt att alla "endar up" här! =0) Looooove it!

Och nu till det helt egentligen OTROLIGA .... ytterligare två MKT góa vänner har tankarna på Halmstad till hösten! Tänka sig att jag snart har hela bunten av mina allra mest omtyckta filurer här! Kan man önska sig mer?! Nä!
Visst finns det några góbita kvar på hemmaplan å´ i Malmö/Lund ... men er får ja hälsa på ofta! =0)

Jaa, i alla fall, ville bara uttrycka min glädje!Tack för att ni finns!

Puss å´ Gónattkramar,
Sophie


Kommentarer
Postat av: johanna

ohhhh lyrre att så många från ystad e här! jag gillar mina muskottar åxå=)! pussar i massor

2008-03-05 @ 08:40:48
URL: http://johannasamulesson.blogg.se
Postat av: bitch

I like big buts and I cannot lie!

2008-03-05 @ 11:06:02
Postat av: Nettan

Gumman, du är för härlig! Det är en ren fröjd att du har kommit till stan. ;)

2008-03-09 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0