Tatuering?!

Personer i omgivningen börjar få mej att ta upp tatueringsfunderingarna igen ... Hm, va säger ni om det mammsen å´ pappsen?! Smile. Hehe, jag lovar att den blir fin i alla fall, något som associeras med mej och förståss ngt som jag verkligen tycker om å´ på ett ställe där inte många ser den *tihi*. Eller Näe?! Jag vet inte ... kommer nog ta något år till innan den sitter där, men tatuering ska jag ha! Älla?! Det kanske egentligen inte är meningen med tanke på att varje gång jag bokat tid så har det kommit något ivägen ... framflyttad tid så att jag skulle hinna leka lite på vågorna eller benbrott + kvaddad fotled dagen innan en annan tid, m.f ... Nä, det är nog inte meningen egentligen!? =0) Det tåls att fundra lite till på ... men vad jag vet med (nästan) säkerhet är att den ska se ut cirkus som nedan (med lite korrigering av proffshjälp) och placeras antingen på foten eller höften. "M:liknande saken" står för jungfru (som jag är) å´ påbyggnads S:et för många betydelsefulla platser, personer, figurer å´egenskaper. Solen däremot kanske ska plockas bort ... annars symboliserar den bl.a, sommar, liv, golden state å´värme.
Hm, Vetifan, va tycker ni?!


Kommentarer
Postat av: johanna

grymt fin=)

2008-03-02 @ 11:29:54
URL: http://johannasamulesson.blogg.se
Postat av: N

Haha ja, vad bra att det hjälper någon iaf! :)

2008-03-02 @ 11:34:13
URL: http://nnats.blogg.se
Postat av: Storasyster

Snygg, UTAN solen! Men tänk efter före på denna. Den ska sitta där hela, OBS HELA, livet! /Din förståndiga storasyster

2008-03-15 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0