Update; 16.50, påskafton.

Snö, ännu mera snö ... hehe. Hade verkligen, verkligen hatat det ifall det inte vore så mysigt ändå. Men hallå, denna tiden på året är det nog trots det, något att verkligen inte gilla. Nä, fy tusan för de vita kristallerna mitt i påsken ... hade ju värsta planerna med picknick i Ale, tandemflyg å´ lite granna konstrunda med familjen. Men icke denna påsken! Nästa kanske =0) Det har bdock blivit andra trevligheter, som lite inrednings inhandlig me mamma på stan! Piffat till båda toaletterna med lite nya handdukar å´ljus från Boudoir, Jättefint! Fick även en lite påskpresent till min egen lilla lya ... längtar hem ´å pilla i ordning lite! ;0) Saknar även mina Musketörer som i metropolen, The Rock! `Å hur mår ni idag, om jag får fråga?! Va Tivoli, tivoli?! Hope so!

Sitter med psykologin, har tagit igen mej 6 kapitel nu, och är riktigt stolt över mej själv. Duktigt såhär en "påskafton"! Sitter även och kolla på lite Kiteutrustning, snart dags juhe! Hoppas det blir av iaf! Det bara måste ju bli så, bor ju i Halmstad nu! Blir att kila ner till surfshopen nästa vecka och checka läget! Hehe. Hurry hurry summer! Inte helt fel att gå på vågsurfing igen .heller.. Hoppas du följer med ut snart Alex?! =0) Kommer dock inte bli vågor som vid North Shore ... men nästan, hehe!


         

Snart blir det promenix med Andrée som också är hemma i staden och kanske, mycket kanske en sväng om ikväll ... men det lutar ju faktiskt åt hemmakväll med syster. Mår ju forfarande inte Top Notch, precis. illa, typsikt att det är röda dagar ... annars hade jag kunnat åka ner ´å fått viruset svart på vitt. Men får vänta ut det och om det inte blir bättre, kolla upp det, Buhh! Imorgon blir det iaf heldag med töserna, looking forward! =)

OM jag saknar det .... SOMMAR?! Tjohoo ... vart är du?


Kommentarer
Postat av: sofia

heej grynet! jag saknar dig och busigheten. Men fan, va mysigt vi har här i the rock. Snart sommar också om minusgraderna vill bli plus och snön blir gräs. tjipp tjupp puss

2008-03-23 @ 11:25:43
URL: http://musketoren2.blogg.se
Postat av: johanna

ohhhh nice med massa inredning å softa med! hoppas du blir kry å piggelin snart! saknar dej vi här i klippan!=) hihi! ses snart! pussimussi

2008-03-23 @ 11:47:01
URL: http://johannasamulesson.blogg.se
Postat av: sofia

fan nu är det skärpning som gäller sophie, lite uppdatering tack:D hihi

2008-04-14 @ 22:51:50
URL: http://musketoren2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0