Update 08.28

Rejäl valborgsskiva, rejäl huvudvärk, ... torsdagen kort och koncist. Uttryckt efter snapps nr. 1 som langades upp innan första tuggan på förrätten; "Vad som än händer ikväll, så se till att jag kommer upp innan åtta imorgon.". Yeah, right! Nästan, nästan så att jag trodde mej själv där. Gårdagen blev sliten, seg, regning och helt pluggfri (ofrivilligt) men trots det halvgó. Mådde som förtjänat, men OM det var mödan värt! Tack, Nettan & Jonas + C:o!

Sitter på soffan, känns som måndag morgon å´en viss nervositet borde snart knoppa upp i magen, men icke ... vadå, sitter anatomin redan tills på lördag, eller är det jag som tar för lätt på det?! Får la hoppas på det först nämnda. Howie Day - en ny favorit, tillsammans med Cas Haley. You got to listen ...

Tillökning på B.17 ... nyförvärven heter denna gången Johanna Samulsson. Inte "vem som helst" utan en Top Notch- tjej och one of a kind! Vi bor numera tak i golv, eller ja golv i tak ... Fantastiskt! Multa bene! Snart kommer la fröken ner så vi kan "hita" biblioteket för en heldag anatomisnack med diverse övningar! Nu kan vi snart det där! Favoriter; scrotum, m. gluteus maximus och papilamamae (?)

Tonight ska det jobbas åt starkt skelett !!! --> Pio´s fläskfilé + Créme Caramel med mina änglar!

Over n´ Out, m. orbicularis oris //Dophy

image171

Kommentarer
Postat av: soffanpoffan

I still think you are drunk and beautiful;)

2008-05-02 @ 22:56:20
URL: http://musketoren2.blogg.se
Postat av: Anonym

min nya granne e underbar! =) å d e du!=) tack för lånet av datorn! puss

2008-05-03 @ 11:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0