I like A LOT!

Det var nu jag skulle sätta mej och skriva på min självanalys, men jag tycker om att inte alltid göra "måsten", ... jag orkar inte just nu! Det som innehar min uppmärksamhet denna onsdag är en härligt gó frukost hos Johanna, mé Nyhetsmorgon på fyran! :0) Så skönt. Får skriva ihop den efter seminariet idag! Farbror målare är nere hos mej idag, kom ´å knacka kl.07 och skulle in å´dra penslen ... dessa morgondjur ;0) Nu kan man möbelera efter eget tycke och inte efter hål i väggen! Finaly! Temat på denna vecka är spontanitet ... jag har gjort måsten i sista sekund men innan dess har jag bara följ min impuls ... långpromenader, fikor, film istället för plugg i god tid. Känns faktiskt bra att få göra så ibland! :0) Det löser sig ... ohh imon får vi tillbaka hemtentan i folkhälsoprojektet ... sweet. Helgen var också något att hänga i granen, en riiiiktigt bra sådan! Thanks buddies! :0) Nästa helg blir desto bättre, men faktiskt mest mys--> träning, bio, adventsmys! Mm, glögg! Nä, nu blev Johanna klar ... hon tog en jäkla tid på sig ... men nu är hon juh iallafall snygg! ;0) ---> MIN HELT UNDERBARA VÄN :0)


Kommentarer
Postat av: johanna

älskar dej=)

2008-11-26 @ 16:29:20
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojoj, varför tog du av dig denna dress innan jag kom johanna? Great där dophy, viktigt med spontanitetsveckor, gillas skarpt!

2008-11-26 @ 16:59:39
URL: http://metrobloggen.se/musketoren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0