ALLT FÖRSVANN ... .. . ...

Ja, som man säger; Efter regn kommer solsken ... tyvärr denna gång även med fortsättning, efter solsken kommer regn, eller JÄTTEOVÄDER, BLIXT `Å DUNDER?! Det är helt otroligt, det får bara inte vara sant, men Jo, det är det ...

Grymt nöjd efter veckors arbete och en slutspurt som upptog hela denna tisdagen ... diskussion och kanonbra slutsatser och stolta över att ha fått ihop, enligt oss själva, en klockren rapport. Äntligten var kursen avslutad och jag kände en stor lättnad. Vad händer då?! Jo, ALLT FÖRSVINNER och det är enbart timmar kvar till seminarie och deadline. What to do?!

YES, har redan gråtit, ringt pappa och sökt igenom datorn på alla möjliga vis ... SURT. Antagligen missade vi spara sista uppdateringen i datorn och endast i SyberSpace .... Hur kan man vara så klantig?! Jo, visst, det är ju lätt att vara efterklok! Men igen, hur jäkla ofattbart kan det bli?! Ah, tror inte det är sant. Måste verkligen sova snart. Söva min sorg.

Nya tag ... tre djupa och på det igen, det är ju ingen C/D-uppsats precis .... Förhoppningsvis har jag lärt mej en läxa och oddsen för upprepning i uppsatsskrivning hoppas jag nu är låååga. 

GONATT.


Kommentarer
Postat av: johanna

så glad att allt löste sej för er=)=)=)

2008-10-01 @ 20:39:27
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0