Happy face.

Det är så skönt när smilegroparna gör ont. En värk, liksom andra, även den smådånar, ... men i detta fallet lyfter resterande "biverkningar" mej till skyarna. Yeahey. En underbar känsla växer då man ler, helst RIKTIGT STORT med hela fejset ... det spelar ingen roll om man bara sekunden innan varit lite irriterad eller ledsen ... därför att, när man ler, så blir man glá!
 
Igårkväll när jag gick hem kunde jag inte sluta le ... även om jag försökte så var jag dömd att misslyckas ... det kändes
bra, vilket det fortfarande gör. Skitbra. Samtidigt lite fjöntigt ... för alla bara stirrade på mej, fundersamma; "Va tusan har hon fått ikväll?"

Ingen stor grej egentligen ... men faktum är att flera veckor har jag kännt oro och nervositet. INTE likt mej, men så är det. Kanske vikten av att vela göra bra ifrån mej; .... "Man har bara en chans att göra ett första intryck."  Fick bekräftat igår att jag MÅSTE "stirra ner" ´å tro på mej själv även i denna situationen. Det är nog, precis som alla tjatar om, faktiskt min grej, trots allt. Känner en lättnad. I helgen är det FEST ... hehe. "I´ve been slightly absent ... whatever, I´m back in business." 


Kommentarer
Postat av: robiN

Go´morgon

2008-09-26 @ 08:23:04
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

hejsanhoppsan ha en bra dag :)

2008-09-26 @ 09:18:31
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: johanna

visste att du skulle klara av det! å att du dessutom ruuuular e självklart! sa ju att jag trodde på dej=) å jag hade rätt! hihi! ses snart! puss på dej

2008-09-26 @ 09:23:58
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: milou

Hej hjärtat!Jag tror alltid på dej, visste du skulle klara det! det är ju verkligen din grej njut nu av vardagen och nuet. Kram mamma vi hörs!

2008-09-26 @ 13:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0