HÖSTMYS, ... med kola i huvudet.

Det blev en härlig söndag trots allt :0) `Å bättre blir den --> www.sondagsmiddag.blogg.se

Vaknade med svaga ångestkänslor från gårkvällen. Mer än ett år sedan som en festkväll väckt ångestkänslor, så kändes faktiskt lite illa. Bortamatch också , ... på kära Nettans sofflock. Efter oavslutad utekväll stapplade Nettan och jag hem till Repslagaregatan och lilla jag blev nerbäddad i den svarta skinnsoffan, vilka góa vänner man har =0) Spärrade upp ögonen alldeles för tidigt, sträckte mej efter mobilen, 07.36 ... Somnade om ... vaknade aningen senare, sjuhelsikes huvudvärk ... Vatten, vatten, vatten.
Inget som helst fel på kvällens sällskap, helt underbart faktiskt, men vetitusan ... fick in en sådan snefylla, eller ja snarare sneberusning ... blev trött ´å superseg av det annars dopaminhöjjande vinet ... och tillslut var jag nog inget vidare sällskap ... men man kan la inte alltid vara på topp. ;0)

Efter skamgången hem till Bolmens runt tiosnåret hoppade jag snabbt in ´å tog den efterlängtade duschen, vaknade till och skyndade mej till Svea där mina muskotnötter redan satt å´smaskade.TACK Scandic, för den förlängda, helt underbart goda frukosten! Satt och njöt några timmar, lovely. Eftermiddagen fylldes med veckohandling på MAXI mé Nettan, kaffe i solen mé Jojjo ´å höstpill här hemma ... Nya ljus, lite höstlig bordsdekoration, omplantering av blommor, lite rensning i lådor m.m. `Å nu sitter jag, lagom sliten och väntar på veckans söndagsmiddag hos Jojjo ... ÄR VRÅLHUNGRIG! Ser även fram emot några avsnitt av Grey´s Anatomy.



Imorgon kommer Tentaresultaten, nyfiken ... Kommer även hänga hos Elin och skriva klart CBAS:en, Sen, sen är kursen avklarad! Naajs!

Tack för en go helg Nettan, m-nötterna & resten ;0)

PUSS & KRAM
Dophy



Kommentarer
Postat av: johanna

tack själv för en top notch helg=)

2008-09-28 @ 23:01:38
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack själv. och what can I say? totaly nice och nyskapande blogg du har vännen. Jag gillar din design och ditt skrivande. Lovely som person och jag bara längtar till torsdag då jag återigen får ta mig an ditt steppass. förhoppningsvis lite mer "Med" denna gång, då jag inte hängde med helt förra gången. Vi skyller på vinet tycker jag;) hihi. gonatt nu på dig. pusss

2008-09-28 @ 23:39:26
URL: http://metrobloggen.se/musketoren
Postat av: luke skywalker, gnaget

vg på tentan lätt ;O)

2008-09-30 @ 00:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0