Klirr i studentkassan :0)

Tänkte; ah va tusan, får la knappa mej in på banken om siffrorna rört sig annat än neråt ... `Å ser man på ... vinden har återvänt ... jag har medvind och siffrona som jag trodde gått ner (stupat) i takt med att stegen i Halmstad CITY ökade, har istället fått en tillökning med antalet nollor ... Först gårdagen med ett lyckat premiärpass, följt av överraskning i studentkassan ... Vad kommer hända imon?! Kanske får jag ett hångel?! Njaae, skämt ´åsido ... så bra kan det la ändå inte bli?! ;0)

Helt underbart. Inte alls dum idé faktiskt, det där med att ta sig tiden att söka stipendium, eller rättaresagt ... att ha en gullig mamma och syster som hjälper mej att kleta lite bläck på ett formulär. Thanks.
Men, Gott ... detta är jag ju faktiskt värd! Dags att putta in på sparkontot ... eller kanske en resa?! Vi får se ;0)

Sov gott.

/Dophy

Kommentarer
Postat av: johanna

STORT GRATTIS TILL PENGARNA!

2008-09-27 @ 08:27:25
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: Tåjbåj

Have I missed something?! Har du fått stipendium, sjuk ball isåfall och Grattis. Annars får jag gratulera till CSN pengarna, alltid lika trevligt när cash rullar in på kontot haha

2008-10-01 @ 12:17:25
URL: http://alewal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0