Mot sydligare breddgrader :0)

Imponerand så mycket man faktiskt hinner få gjort på 6 timmar, ett fjärdedels dygn. `Å dessutom riktigt riktigt ordentligt bra saker! Har satt mej tillrätta och gjort det så bekvämt möjligt på ett skrangligt Öresundståg ... Dragit av mej skorna, tagit på raggsockorna och kurat ihop så att knäna blir ett utmärkt bord för min dator. Trivs knasigt nog helt okej ... `Å nu längtar jag hem! För 6 timmar sedan fick jag för mig att jag faktiskt ville hem idag, inte på torsdag och inte i morgon bitti, utan jag skulle vara hemma innan midnatt. Men alla "to-do:s" innan julen då?! Screw them eller ställa sig in på en otroligt effektiv eftermiddag?! Hade inga alternativ beslutsam som jag är.

- Lämna filmer, hämta nyckel, lämna nyckel, hämta skor, hämta paket på Q8, lämna kamera till lillebror, handla något fint till min underbara Nettan som flyttar till storstaden efter jul, åka till Ortopedteknikern och prova ut inlägg, gå en sväng med Lisette, packa till Thailand + 1 vecka hemma i ystad (krävs tankeverksamhet för att inte missa något viktigt), städa lägenheten för övernattningsgäster i jul, diska, bädda nytt, duscha, önska GoJul till kollegorna och sedan cykla till stan för att äta go middag med tjejerna på Gastons! (Jummie, gott kött, ett glas rött, kaffe och vit chokladmouse!, TACK GIRLS!) För att sedan cykla med all packning till stationen, köpa biljett och knö mej in på tåget ...Puuuuust :0)

Hektiskt?! Njae, jag är inte det minsta stressad, mår alldeles utmärkt!
Nu längtar jag efter mina underbaringar, mys hemma i Ystad(sova länge och äta gott) följt av 3 veckor i Thailand med de absoult bästa och mest fantastiska i mitt liv! Jag njuter!

Hejdå Halmstad, vi ses 2010! :0)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0