Gått i ide?!

Ja, det kan man lungt säga ... på bloggfronten, men även generellt denna onsdag. Sjuk ... FAN, jag har varken tid, lust eller ork att vara sjuk. Dumma mej, va ute och sprang på stranden i måndags .... i en hålig mössa med tvärdrag rätt in i snäckorna ... kände på mej detta ... Hur dum får man lov att va?! Ahja, What to do?! Sova länge, se film, äta glass och knapra panodil ... fast hm, har ju sådan lust att baka bröd. MEN helst av allt vill jag plugga. Hänga på biblan med grabbarna och läsa om underbara idrottskognition. Jo, jag är nog riktigt sjuk?!

Precis fixat vick till kvällens danspass ... typiskt att det är onsdag ... jag vill ju rocka själv. Sen kommer Sthlm ´å Hollywoodfesten upp i helgen, SNÄLLA, kan jag bli frisk tills dess?! Går inte att missa, vi ska ju hem med award! :0)
`Å från träning till sötsaker; Òboj Chokladsåsen jag köpte på Hemköp smakar annorlunda än förr ... minnst sju år sedan sist, men idag var jag verkligen sugen lite glass, så pass att även chokladsåsen slank ner i korgen! Hehe.

I soffan med datorn i knät, en mugg med glass ´å teven på ... vadå rastlös?! Borde sova igen, men det har jag ju för tusan gjort ett dygn snart ... AH, rädda mej ... någon?!

Kommentarer
Postat av: Mamma Milou

Hej snäckan tycker synd om dej, men det är bara och ta nya tag igen.

Snart skidor med familjen! Där har du något se fram emot.

Älskar dej! Vi hörs mammma.

2009-02-07 @ 17:29:52
Postat av: Pillan

Ja - du blev ju frisk och nu är du starkare än någonsin, eller hur!? Jag är så stolt över dig! Puss /Pillan

2009-02-17 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0