09.07

Gomon världen!

Klockan är 09.07, Sportnyheterna på TV, filmjölk och blåbär i frukostskålen och om 12 minuter börjar min föreläsning i Arbetsrätt. FAN, nu får jag inte missa mer ... men What to do?! Det finns värre saker att gråta över, så varför endast över lite spilld mjölk ... sådan är ju inte jag! :)

Om några timmar kommer min underbaraste underbara hit, hon har skickats från Skåne ´å kommer som en ängel för att ta hand om mej! Haha, nä, det hoppas jag hon ska få slippa ... hoppas jag har två fungerande ben snart! Ska bädda ut extrasängen, som faktiskt är riktigt skön, ta fram lite protein från frysen och skriva köplista till frukt´å grönt på torget! Hon mådde tydligen inte heller som fisken i vattnet ... tagit den där sprutan och fått någon biverkning ... Hm, Att ta eller inte Ta, det är frågan?! Hur ska jag göra?!

Hehe, diskuterade nyss på Nyhetsmorgon varför killar/män aldrig köper sina egna kalsonger ... Då enbart om de är singlar och ska imponera/ragga på töser, eller bara få ett ligg. Det ligger kanske en sanning i det. För jag har då flertalet gånger köpt kalsonger till de män jag har i mitt liv och min kära mor kan nog inte annat än instämma på detta påstående! Vad säger du?

Det finns inget som jag hellre skulle vilja göra än att få dansa, träna vad jag vill, köra yoga, springa, klättra, svettas på gymmet och Ja, LEVA IGEN! Fan, nu har jag fått ligga på sträckbänken alldeles FÖR LÄNGE ... Men slutspurten är här, FEB/MARS 2010 --> STARK SOM HULKEN och smidig som SPINDELMANNEN och ENERGISK som DURACELL! Motivationen är egentligen på topp, men va fan ... det går ju inte fram av att ligga hemma precis ... så SNÄLLA ge mej KUCKELIMUCK-medicin så jag blir 100%-ig snart!

Ha en fantastisk dag, det ska jag försöka ha! ;0)

Dophy



Kommentarer
Postat av: johanna

en kuckilimuck kram skickas häröver! hoppas det hjälper lite iaf=)

2009-11-11 @ 12:34:25
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0