Ett försök att G D M K !

Tjingtjing, back again! Shit, känner mej som en riktigt bloggare. Men faktum är att jag verkligen inte har ALLS mycket att göra ... Eller?! Njae, jag orkar det inte i alla fall! Såhär blev utfallet av mitt försök att G D M K -->

First of all; Äta bör man annars dör man ...



Ja, jag vet att jag predikade kring "Gårdagen" innan idag, men det är inte ALLTID nödvändigtvis något dåligt med att gräva i historia --> Titta va jag hittade; Gårdagerns Pasta Carbonara! Yummie, verkligen klart godkänd!

Vidare diskade jag undan disken, också från gårdagen ... Men enbart för att lättare kunna blicka framåt och inte bli knäpp varje gång jag gör entré i köket ... Smart drag, eller hur?! Kul att röja!




Men, desto roligare är det att baka ... Nu kommer du tro att jag är fullkomligt galen. Njae?! Kanske?! Eller nä, ... "Bara man har rolet", som vi säger i Skåneland! Dagens bakresultat; Kladdkaka ´å Banansockerkaka!

Kladdkakan avnjöt jag till en stark en, oohh, gott så det Kn*lla i mun! Jajemen! Men NU är jag proppmätt ...

"Vi rulla, vi rulla, vi rulla, viii ru-lla ... "
`Å i ungen gräddas ... BananaCake ... som för övrigt komma skickas direkt in i frysen för kommande (oväntade) besök ... Någon som är sugen?! Har givetvis Gevalia ´å en mängd s****-iga förslag! Mm, så är det!



Hehee, Visst har jag lite roligare ALLT, men nu är jag trött!
Tills vi ses igen;



KLOCKRENT!!!

"Allt skapad två gånger; först i fantasin, sedan i verkligheten"!

Over n´Out,

Dophy


Kommentarer
Postat av: johanna

finally! älskar att läsa bloggar av dej. pussar

2009-11-10 @ 16:39:57
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡ bor på Malta!





Vad satsar du på för plagg i vinter?

Ge ditt bästa tips och vinn 300kr på H&M :)

Kolla in http://jennyh.myshowroom.se

2009-11-10 @ 17:30:25
URL: http://jennyh.myshowroom.se
Postat av: England

Yeeeaaahhh Dophy is back!! :) love you Sotmos

2009-11-10 @ 23:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0