Livet är en resa

Onsdag morgon, klockan är tio och det öser ner utanför. Som tur är sitter jag på X2000 och beskådar regnrusket genom fönstret och är inte riktigt medverkande i blötläggning. Underbart! Lyxade dessutom till det med taxi till stationen, men hade jag något val?! Nä, precis!

Sitter här och kollar på "folk", alltid lika spännande ... Vart ska de? Varför ser hon så trött och ängslig ut? Han ler stort, undrar vad som förgyller hans dag?! Killen bredvid mej har kalendern full med text, verkar stressad och väldigt buzy ... undrar om han har någon fritid? Så många olika personligheter som finns på ett tåg, så många livsöden, mängder av olika tankar, känslor och planer. `Å här sitter jag, på det rullande tåget och iakttar och upplever alla dessa händelser. Visst är livet allt bra spännade ibland.

Är påväg till Stockholm för att besöka ett gäng underbaringar som jag varit ifrån på tok för länge. Ska bli riktigt härligt att bara hänga, "up-date:a", mysa, träna och ev. shoppa! Tihi. Vi ses snart girls! `Å Nicke förståss! Haha.

Läste nyss veckomailet på jobbet ´å tänka sig, jag fick "Veckans ros" med motivering; Till Sophie för en stark vilja och engagemang att utvecklas! En riktig motivationskick i höstrusket och vidare arbete. Tack goingar! `Å igen, ni är världens bästa kollegor ;0)

Nu ska jag läsa och äta fruktsallad, men tills vidare ... Ha en helt underbar onsdag, för det ska jag ha ;0)

"Man måste våga för att kunna vinna"
Dophy



Kommentarer
Postat av: yoyo

den rosen va du allt värd! glömde ringa igår! men hade fuööt upp hela dan! men hörs snart lovely! puss

2009-11-19 @ 14:41:31
Postat av: Sarah Nylund

Gillar om det du skrev! Trevligt att se en del sunda grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-12-02 @ 17:28:09
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0