T A C K T A L

Jag börjar få skinnsmak i rumpan. Legat på sofflocket på tok för länge nu. Det börjar bli riktigt långtråkigt, men va tusan jag har haft det ganska mysigt ändå. Äntligen har böcker lästs ut, massor med kakor bakats och TV.n utnyttjats så att det för en gång skull är lönt att betala sura summor i radiotjänst i Kiruna.

Söndagen var helt klart bäst här hemma. Biggest Loser, Uglyy Betty, Desparate Housewives, One Three Hill, Grey´s Anatomy ... alla avlöste varandra, helt underbart kanal5, TACK för att ni räddade min söndag! Lördag- och fredagens TV-underhållning sög, lika så gårdagens. Förutom fotbollsgalan då förståss. Men TACKA underbara vänner som kommer med fulla påsar DVD, tidningar, filmjölk, blådär ´å underbara digestive kex! TACK.

Ytterligare cred får Ipren, Voltaren och min underbara säng! Vad skulle jag gjort utan er? `Å inte tala om underbara tidsfördrivsamtal på telefonen (Vasigó telenor, ytterligare inpumpade). Men va tusan ... "Gårdagen är inte framtiden".

Nu ska jag se till att använda mej av GDMK-principen! Jag återkommer senare ´å berättar villka utfall det fått!
Tills dess komihåg; SHIT IN, SHIT OUT!

(GDMK: Gör Det Mer Kul)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0